Monday, January 27, 2014

මදටිය පැහැය ගුලිකොට බැස යන       එළිය 
අඩුකර අවට වනපෙතෙහි  මද             එළිය 
ගුණයා සමඟ මා ගස මුදුනට              නැගිය 
හබරා සමග බණ්ඩා තවමත් හෙනේ  වටපිටය 

කුරහන් තලප හා දඩමස් කෑ            පසුව 
ඇගට දැනුනු වෙහෙසත් දැන් නැති   හැඩය 
ලබු කැටයෙන් රා  බී ගෙන ඇති      සැටිය 
හෙන දෙස දැස් යොමා අපි බස්      කෙලිය 

හබරා සමග බණ්ඩා හෙනේ සතර    කොන 
හු තලමින් ඇවිදියි ගිනිබට දෑතට      රැගෙන 
ගුණයා දමයි දරකොට මැලයට දළු නැඟෙන
මම තවමත් කර බාගෙන   හිද        ගෙනය 

නාඹර ඉරිගු මල් වල සුවඳ සතර  කොන 
ගෙන එයි මසිත පිනවා මුදු සුළං       පිස 
මේ එන්නේ මිනිසුන් හෙළු දහදිය   සුවඳ 
කෙසේ තබම් හෙට්ටුව මේ රන් කරලකට 

පුර හඳ මෝරා ඇවිදින් නිල් වන් අහස් කුස  මත්තෙ 
හොදින් පෙනෙ හෙනේ සතර කොණ පැල  මත්තේ 
ඇසුණි ඉරිඟු ගස් බිඳගෙන කෙනෙකුන් යන  සද්දෙ
හබරා සමඟ  බණ්ඩා  ගිණි බඩ දෑතට         ගත්තේ

වටකොට බැලිය සද්දය එන         පැත්ත 
ඊරියක හා පැටවුන් තිදෙනකු       රොත්ත
බණ්ඩා සමඟ හබරා ගිනිබට           එල්ල   
මනා සිටි ඊරියගේ හිස කොදු ගෙන  එල්ල 

පුර පෝයත් ගෙවී තවමත් වරු දෙක          තුනය 
මම සන් කරෙමී බණ්ඩා වෙඩි නොතියන  ලෙසය 
එසැනින් නැගුන හබරා ගේ  ගිනි බට       හෙණය 
ඊරිය  සමග පැටවුන් දුවයි හෙනත්  බිද     ගෙන ය 

දිව  ගිය ඊරිය හෙනේ කොනක          කැපූ 
වලකට වැටි ගොඩ එනු බැරි මරහඩ  නගනු 
බණ්ඩා ලොකු ගලක් ගෙන හිස මත ඔසවනු
එසැනින් දැමින ඊරිය හිස මත  කුඩු     වෙනු 

සටහන
 හෙනක සිදුවූ සත්‍ය කතාවක් පාදක කොට ගත්තෙමී .........
  

8 comments:

  1. කුමාරගම ගෙ කවි මතක් වුණා... ලියමු ලියමු සහෝ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. මම නම් කවි ගැන ගොඩක් දන්න කෙනෙක් නෙවෙයි ...එත් දන්න විදිහට ලියමු

      Delete
  2. හ්ම්.. දක්ෂ විදියට ලියා ඇත..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතියි...ඔබ සහ ඔමා අක්කා දෙදෙනා තමා මම විකාර ලියන බව මතක් කරේ ...
      ටිකක් හිතලා ලියන්න කියලා මතක් කරපු එකට දෙන්නටම ස්තුතියි......

      Delete
  3. පට්ට යි නේ මචෝ මේ කවි කතාව...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතියි නලින් අයියේ ,ටිකක් වෙනස් එකක් ලියන්න හිතුණා...

      Delete
  4. සිංහල පාඩම් පොතේ කතාවක් තිබබා දඩයමේ ගිහින් මං කඩක් ගාව රැක ගෙන ඉන්න එකක්. මට ඒක ගත්ත පොත මතක නෑ. ඒකෙන් අපිව ගෙන ගියපු ලෝකෙටම ගෙනිච්චා. නියමයි කියන්නේ ආයේ සුපිරි

    ReplyDelete
    Replies
    1. ස්තුතියි යක්ෂයා .පිස්සු ලියපු මාව අවදි කරේ දේශක & ඔමා ...
      මම වැඩිය සිංහල කවි පාරිශිලනය කරලා නෑ.එත් අත්දැකීම් නිසා ලිව්වා ...

      Delete

හිතෙන දේ ලියන්න

Blogger Tricks